Our site uses cookies in order to improve your browsing experience

Safe Products - Warranty

At present time there is no translated text, for that reason applies text in Greek language

You can see the text in your language with help of the Google tool, but perhaps the definitions are not precise

By using the website you agree with the above

 

 

 

 

Τα διατιθέμενα από την woofmoda προϊόντα είναι προϊόντα αμιγώς κατασκευασμένα για κατοικίδια και έχουν περάσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους για να πιστοποιηθεί ότι είναι απολύτως αβλαβή και φιλικά για τα ζώα συντροφιάς.

 

 

Η woofmoda παρέχει απευθείας εγγύηση 2 ετών καλής χρήσης για ακόλουθες περιπτώσεις.

1.Το προϊόν να έχει μη φυσιολογική φθορά, όπως ξήλωμα ραφής ή στερεώματος ή οτιδήποτε προέρχεται από κατασκευαστικό λάθος.

2.Αστοχία υλικού.

3.Αδικαιολογητο ξέβαμμα του υφάσματος.

 

 Οι όροι της εγγύησης δεν θα ισχύσουν αν διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα , κατά την διάρκεια που βρίσκονταν στο κατάστημα του πελάτη, και πριν την πώληση στον τελικό καταναλωτή, εκτέθηκαν σε συνθήκες δυσμενείς για την διατήρηση τους στην αρχική τους κατάσταση. Π.χ. προϊόν βιτρίνας που εκτίθεται στον ήλιο.

 

 Η εγγύηση παρέχεται για χρονικό διάστημα 2 ετών από την έναρξη της χρήσης του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη/κατάστημα.

 

 Προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση της εγγύησης είναι καλή χρήση του προϊόντος και η τήρηση των οδηγιών που δίνονται μέσω του προϊοντικού καταλόγου, και τις οποίες πρέπει να γνωστοποιήσει το κατάστημα/πελάτης, στον τελικό καταναλωτή.

 

 Για να ισχύσει η εγγύηση σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος από τον τελικό καταναλωτή, θα πρέπει να συνοδεύεται από την σχετική απόδειξη λιανικής πώλησης που θα προσκομιστεί στο κατάστημα, και θα αποσταλεί μαζί με το προϊόν στην woofmoda.

 

 Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της woofmoda ή του καταστήματος, είτε μέσω courier ή μεταφορικής.

 

 Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον καταναλωτή και στην συνέχεια επικοινωνία με τον πελάτη/κατάστημα για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

 

 Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την επιχείρηση άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο και γίνεται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη/κατάστημα, ο οποίος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή πελάτη του.

 

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 211-0183492, είτε μέσω e-mail στο info@woofmoda.gr